Підрозділ Volkswagen Commercial Vehicles ще в жовтні минулого року анонсував появу “зарядженого” електровена ID. Buzz із приставкою GTX, проте тоді обійшлося без характеристик. Тепер компанія розкрила подробиці про техніку – в рух ID. Buzz GTX буде приводити 340-сильний двигун.
Таким чином, електровен виявиться потужнішим за «заряджені» ID.4 і ID.5, потужність яких – 299 кінських сил.
Як і передбачалося, заряджений ID. Buzz отримає двомоторну установку – по одному електромотору на кожній осі. Іншими словами, він буде повнопривідним. Причому повнопривідна версія буде у моделі не одна – пізніше на ринку з’явиться доступніший варіант з двома моторами, але без приставки GTX.
Анонсований та довгобазний ID. Buzz, котрий дебютує влітку цього року. Очікується, що він буде на 25 сантиметрів довшим за стандартний електровен, а в салоні встановлять сім сидінь у три ряди. Обіцяно і кемпера California, але його доведеться почекати як мінімум до 2025 року.
До теперішнього часу кількість замовлень на ID. Buzz та ID. Buzz Cargo досягло позначки 26,6 тисячі, а завод за минулий рік випустив 10,8 тисячі екземплярів.
Раніше theROAD. писали, що VW оприлюднив ціни на ID. Buzz.