Довга тизерна кампанія Mazda CX-90 добігла кінця. Вона була багатою на подробиці: японська марка опублікувала безліч деталей майбутнього флагмана і практично повністю розкрила оздоблення салону. Не вдалося зберегти в таємниці і зовнішність моделі, повністю розсекреченої буквально за кілька годин до прем’єри. Рендер із CX-90 у новому фірмовому кольорі Artisan Red опублікували на Reddit.
Mazda CX-90 не стала революційною моделлю з погляду дизайну. Трирядний кросовер отримав ту ж решітку радіатора, що і у «молодшого» CX-60, і навіть у тій же хромованій рамці. Однак хрому тут більше: він застосований у рамці скління, порогах, рейлінгах та бампері. Як і CX-60, CX-90 позбавлена пластикових накладок на колісні арки. Чимало хромованих елементів і в салоні.
Відрізняє кросовери, окрім габаритів, форма задньої віконної стійки: у новинки вона тонша за рахунок збільшення площі скління, що пояснюється наявністю третього ряду сидінь. Також можна помітити, що задні двері трохи більші за передні — ймовірно, для зручнішого доступу до заднього ряду.
В основу Mazda CX-90 лягла задньопривідна платформа з поздовжнім розташуванням двигуна, розроблена для великих автомобілів. На новинці дебютує кузовний відтінок Artisan Red – червоний з темним підтоном, який пізніше можуть запозичити соплатформенні “Мазди”.
Крім цього, найпреміальніша модель марки першою отримає 3,3-літрову «турбошестірку» e-Skyactiv G Turbo — найпотужніший мотор, який колись встановлювався на серійні кросовери Mazda. Він розвиває 345 кінських сил і 500 Нм крутного моменту. Також для новинки заявлено PHEV-версію.
Раніше theROAD. писали, що Mazda представила оновлену Mazda2.