Компанія GAC-Honda представила модель Integra у кузові хетчбек.
Такі машини продаватимуться в Китаї, і їх не варто плутати з американським ліфтбеком Acura Integra. Китайська модель є перелицьований Civic. Вони навіть мають загальний набір силових установок. Базовою вважається «турбочетвірка» 1.5. Також є гібридна тримоторна система e:HEV, що витрачає 4,39 літра палива на сто кілометрів пробігу.
Сьогодні у світі є дві різні «Інтегри». У США так називається ліфтбек Acura з двигуном від Civic Si, в Китаї – різновид Civic. Модель Honda Integra випускає підприємство GAC-Honda, і нещодавно у її гамму додали хетчбек.
Його пропонують з «турбочетвіркою» 1.5 (182 к.с., 240 Нм) у парі з варіатором або «механікою» і з гібридною силовою установкою e:HEV, як на європейському Civic.
Система e:HEV – це працюючий за економічним циклом Аткінсона бензиновий двигун 2.0 з термічним ККД 41 відсоток, два електромотори, літій-іонна батарея та трансмісія з фіксованим передатним числом. Комбінована віддача – 184 кінські сили і 315 Нм крутного моменту. Середня витрата палива становить 4,39 літра на сотню (цикл WLTC), викиди вуглекислого газу – близько 110 грамів на кілометр.
Американська Acura Integra зовсім інша. Стандартно ліфтбек оснащений турбомотором 1.5 (203 л.с. і 260 Нм) та варіатором, але для версії A-Spec можна вибрати шестиступінчасту “механіку” з функцією узгодження оборотів. Основу п’ятидверки становить седан Honda Civic одинадцятого покоління, проте більшість зовнішніх панелей оригінальні, не кажучи про фари та ліхтарі. Ціни стартують із 31 300 доларів. А ось скільки коштує китайський хетчбек, поки що невідомо.