У Марокко на території замку-палацу Каср-аль-Баді відбулася презентація кабріолету Roma Spider, першого за останні 54 роки передньомоторного Ferrari з м’яким складаним верхом.
Технічно дводверка не відрізняється від базового купе, але пропонує абсолютно новий досвід водіння. На вибір запропоновано два види даху: елегантна з темного текстилю haute couture з нитками двох відтінків та спортивна червона з технічної тканини.
У купе Roma, представленому восени 2019 року, Ferrari спробувала відобразити безтурботність Риму 50—60-х років минулого сторіччя. Саме тому у вигляді дводверки можна побачити посилання на моделі 250 GT Berlinetta Lusso і 250 GT 2+2 Series II.
Новий Roma Spider зберігає вірність цій концепції, але водночас привносити у неї щось нове. Наприклад, при аналогічному купе рівні акустичного комфорту спайдер дозволяє в буквальному значенні покататися з вітерцем.
Дах машини опускається за 13,5 секунди на швидкостях до 60 кілометрів на годину. До речі, останнім передньомоторним Ferrari з м’яким складаним верхом був кабріолет 365 GTS/4, що випускався з 1969 по 1973 рік.
Механізм складання – Z-подібний, як у Aston Martin Vantage Roadster. На вибір запропоновані темний текстиль haute couture (у ньому використані нитки двох відтінків) та червона технічна тканина. У спинку задніх сидінь вбудований патентований вітровий щиток.
Загалом, посадкова формула Roma Spider вказана як «2+», тобто другий ряд тут хоч і є, але чисто для формальності. Салон не відрізняється від купе. Для передніх сидінь можна замовити «повітряний шарф» – функцію обдува шиї теплим повітрям, що допомагає зігрітися при відкритому верхі.
Вуглепластикова “наліпка” на кормі – це новий активний спойлер. Він має три положення. У найагресивнішому створюється притиск, еквівалентний 95 кілограмів, але він активується тільки при активній їзді та різких уповільненнях.
За технікою змін немає. Двигун – турбований V8 3.9, який чотири рази перемагав у конкурсі International Engine of the Year. Коробка – восьмиступінчастий “робот” з двома зчепленнями. Потужність складає 620 кінських сил і 760 Нм, причому піковий крутний момент доступний лише на сьомій та восьмій передачах.
До ста кабріолет розганяється за 3,4 секунд; вправа 0-200 км/год займає 9,7 секунди (у купе – 9,3 с); максимальна швидкість перевищує 320 кілометрів на годину.
У списку обладнання – система контролю кута ковзання Side Slip Control 6.0 з п’ятипозиційним селектором Mannetino; функція Ferrari Dynamic Enhancer, що управляє кутом нишпорення шляхом автоматичного регулювання тиску в гальмівних супортах; крісла з електрорегулюваннями з 18 напрямками та медіасистема, що підтримує бездротові Android Auto та Apple CarPlay.
Раніше theROAD. писали, що з дилерського центру зухвало викрали чотири Ferrari.