Австралійське видання Which Car написало про можливу електрифікацію рамних Nissan, у тому числі повнорозмірних моделей Patrol та Navara.
Журналісти послалися на віце-президента Nissan Шуничі Інамідзіму, який дав зрозуміти: гібридна технологія e-Power може застосовуватись у великих автомобілях, у тому числі на комтрансі. Втім, топ-менеджер наголосив, що остаточного рішення ще не ухвалено.
Поява технології e-Power на позашляховику Patrol і пропорційних моделях залежатиме від багатьох факторів — запитів клієнтів, наявності зарядної інфраструктури та цін на викопне паливо. Інженери Nissan готові розглянути варіант з гібридом, і повністю електричну версію.
Nissan стверджує, що електросистема здатна передавати крутний момент в десять тисяч разів швидше, ніж механічний диференціал, тому можлива електрифікація Patrol і Navara не позначиться на їх позашляхових якостях.
У Європі гібриди e-Power прийдуть на зміну дизельним версіям. Справа в тому, що агрегати на «важкому» паливі недоцільно адаптувати до екостандартів «Євро-7», які планують запровадити в Євросоюзі до 2025 року. У 2026 році звичайні бензинові версії Nissan та гібриди e-Power мають зрівнятися за ціною.
Навіть без електрифікації позашляховики Patrol та пікапи Navara наступного покоління чекає на глобальний апгрейд. Справа в тому, що у двигуна V8 об’ємом 5,6 літра залишились лічені дні: незабаром Nissan слідом за Toyota перейде від безнаддувного мотора до твін-турбо V6 об’ємом 3,5 літра.
Раніше theROAD. писали, що Nissan призупинив прийом замовлень на електрокар Ariya.