Власники електромобілів розчаровані низькою швидкістю зарядки та зростанням витрат.
Якщо ви є власником електромобіля, ви знаєте, що має сенс зберігати акумулятори свого автомобіля зарядженими вдома, оскільки дві третини покупців вирішують оснастити свої будинки зарядними пристроями рівня 2. Але, згідно з новим дослідженням, невдоволення зростає, оскільки власники електромобілів у США стають все більш незадоволеними своїми домашніми зарядними пристроями.
Згідно з J.D. Power,, ті, хто має власні зарядні пристрої рівня 2, розчаровані поєднанням зростання вартості електроенергії та низької швидкості заряджання. За 1000-бальною шкалою рівень задоволеності власників електромобілів своїми зарядними пристроями впав на 12 балів порівняно з минулим роком до 740.
Існує також питання освіти: трохи менше половини опитаних повідомили, що вони не знали про схеми їх комунальних компаній, які допомагають заряджати електрику вдома. «Клієнти звертаються до комунальних компаній, щоб вони допомогли впоратися зі зростаючими витратами», — сказав Адріан Чанг, директор відділу розвідки комунальних послуг J.D. Power. «Завдяки підвищенню обізнаності про доступні знижки або стимули власники електромобілів отримають вигоду».
Однак не всі новини погані. Дослідження показало, що ті, хто має стаціонарні зарядні пристрої рівня 2, набагато щасливіші, ніж ті, хто має портативні зарядні пристрої рівня 1. Можливість планування заряджання також є важливим аспектом: 35 відсотків тих, хто користується цією функцією, вважаються більш задоволеними — більше, якщо це можливо через власну програму автомобіля, а не через сторонні зарядні пристрої.
Однак, якщо оцінити задоволеність залежно від бренду, стає зрозуміло, що виробникам старих автомобілів є що надолужити. Рішення Chevrolet для домашньої зарядки отримали жахливі 683 бали в рейтингу задоволеності, у той час як Ford з 699 балами не є набагато кращим. Власники Tesla, з іншого боку, найбільше задоволені своїми рішеннями для зарядки, отримавши оцінку задоволеності 790.
Якщо автовиробники хочуть, щоб власники обміняли свої транспортні засоби з ДВЗ на електромобілі, то обов’язковим є забезпечення того, щоб домашня зарядка була не тільки на належному рівні, але й безболісною та безпроблемною. «Незалежно від того, чи є ви автовиробником, дилером чи комунальною компанією, яка бере участь в екосистемі електромобілів, покращення досвіду власників електромобілів щодо домашньої зарядки повинно бути спільною метою для всіх», — сказав Брент Грубер, виконавчий директор практики електромобілів у J.D. Power.
Пишіть у коментарях, з якими проблемами при зарядці електромобіля стикаєтесь ви.