Найпотужніша версія Mercedes-Benz S-Class буде коштувати, як Porsche Cayenne Turbo GT.
Гібрид Mercedes-AMG S 63 E Performance може похвалитися силовою установкою на базі «бітурбовісімки» V8 4.0 та розгоном до «сотні» за 3,3 секунди. Вже оголошено, що у седана буде лімітована версія Edition 1. Вона випускатиметься обмежений час, а виділиться особливим декором і багатим оснащенням. Крім цього, їй обіцяні колеса діаметром 21 дюйм та червоні гальмівні супорти.
Mercedes-AMG S 63 E Performance – найпотужніший седан S-Класу за всю історію. І число «63» у його назві як і раніше означає восьмициліндровий двигун, хоча молодші C 63 вже використовують «четвірку» M 139 з електричним турбокомпресором. Гібридна «еска» розвиває 802 кінські сили і 1430 Нм моменту, що крутить, а розгін з місця до ста у неї займає 3,3 секунди. Максимальна швидкість з пакетом AMG Driver’s – 290 кілометрів на годину.
У Німеччині S 63 E Performance коштує від 208392,80 євро, або 18,2 мільйона рублів. Стільки ж просять, наприклад, за рекордсмена Нюрбургрінга 640-сильний Porsche Cayenne Turbo GT. На старті продажів седан буде доступний у лімітованій версії Edition 1, яка відзначиться “мануфактурним” забарвленням alpine grey, ексклюзивною оббивкою салону зі шкіри “наппа” та червоними гальмівними супортами.
Список опцій потужного S-Class включає 21-дюймові ковані колеса, пакет обробки вуглепластиком, затемнену решітку радіатора, панорамний дах зі зсувною секцією та вуглець-керамічні гальма. Встановлення останніх коштуватиме 8925 євро. Випускати S-Клас буде «завод майбутнього» Factory 56 у Зіндельфінгені. Початок поставок заплановано на травень цього року.
Раніше theROAD. писали, що Mercedes-Benz покращив флагманський кросовер GLS.