Кросовер Volkswagen Tayron для Китаю змінить покоління та стане глобальною моделлю.
Модель Tayron, яка продається на китайському ринку з 2018 року та виробляється на потужностях спільного підприємства FAW-Volkswagen, готується переступити до наступного покоління. Причому в новій генерації Tayron отримає статус глобальної моделі і витіснить із модельної лінійки нинішній довгобазний Tiguan (на різних ринках має приставку L і Allspace).
Новий Tayron позиціонуватиметься на щабель вище Tiguan, але нижче Touareg, а його найближчим родичем буде Skoda Kodiaq другого покоління – з ним він і розділить модульну платформу MQB-A2. Новинка пропонуватиметься у семимісячному виконанні, перевершить у довжину актуальний китайський Tayron, а в плані дизайну помітно відрізнятиметься від Тігуана.
Інсайдери стверджують, що виробництво Tayron організують на потужностях заводу Volkswagen у Німеччині, і він продаватиметься в Європі, Індії (причому там модель локалізують) і, ймовірно, на інших ринках. Прем’єра очікується до кінця 2023 року, а серійне складання запустять на початку 2024-го. До Індії модель дістанеться 2025-го.
Нинішній Volkswagen Tayron, дітище FAW-Volkswagen, випускається в трьох версіях: стандартний кросовер, гібрид Tayron GTE, що заряджається, і крос-купе Tayron X. Влітку минулого року все тріо оновилося – автомобілям злегка підправили зовнішність. Гамма двигунів складається з бензинових «турбочетвірок» об’ємом 1,4 літра (150 кінських сил) та 2,0 літра (186 або 220 сил). Коробка передач – 7DSG, а повний привід покладено лише найпотужнішим 220-сильним модифікаціям. Гібридний Tayron GTE надає руху установка на базі агрегату 1.4T, якому допомагає електромотор.
Раніше theROAD. писали, що Volkswagen показав наступника Passat: електрокар із запасом ходу 700 км.