Дебютував серійний кросовер Toyota Crown Sport.
У Японії відбулася “жива” презентація другої моделі сімейства Crown. У компанії Toyota новинку відносять до формату SUV, хоча за висотою Crown Sport поступається пропорційним конкурентам 6-7 сантиметрів. Заявлено дві гібридні модифікації з атмосферним 2,5-літровим двигуном та електричним повним приводом E-Four. Продажі на внутрішньому ринку очікуються восени; згодом Crown Sport стане «глобальною» моделлю.
З певних ракурсів Toyota Crown Sport нагадує Ferrari Purosangue, хоча навіть архітектурної подібності немає: японська новинка створена на передньопривідній платформі TNGA-K. Найближчий “родич” – чотиридверний крос-седан Crown Crossover, але у п’ятидверки на вісім сантиметрів укорочена колісна база, а габаритна довжина менше на 22 сантиметри.
У салоні спільність «Краунів» з різними типами кузова разюча: передня панель, центральний тунель, інформаційно-розважальний комплекс, кермо, дверні карти — все це максимально уніфіковано. Відмінності в галузі оснащення: для Crown Sport заявлені «спортивні» крісла з інтегрованими підголівниками та яскраві оздоблювальні матеріали.
Розробники обіцяють, що у Crown Sport будуть більш «драйверські» налаштування шасі: переналаштують адаптивні амортизатори, інакше відкалібрують задню вісь, що керується. Однак сучасної гібридної системи з «турбочетвіркою» 2.4 для кросовера не заявлено: вибирати доведеться між звичайним і гібридом, що заряджається, на основі «атмосферника» 2.5. Продуктивність тримається в секреті, але на “споріднених” моделях система HEV видає до 239 кінських сил, а PHEV – до 306 кінських сил.
Протягом року сімейство Crown поповниться універсалом на тій же платформі TNGA-K, але буде ідеологічний наступник «Крауна» в кузові седан: на підході представницький купеподібний автомобіль, створений навколо TNGA-L.
Раніше theROAD. писали, що Toyota Supra отримала спецверсію на честь ювілейного гоночного купе GT4.