Компанія Subaru адаптує фірмовий комплекс безпеки EyeSight для машин із «механікою».
Остання версія системи вміє розпізнавати автомобілі, мотоцикли, пішоходів та велосипедистів, а також відрулювати від раптових перешкод. Першим трипедальним Subaru, який оснастять комплексом EyeSight стане спорткупе BRZ для японського ринку.
Комплекс безпеки EyeSight, який зараз ставлять лише на двопедальні Subaru, скоро з’явиться на машинах із механічною коробкою передач. Першими систему випробувають покупці BRZ у Японії. Набір функцій буде таким самим, як і раніше. Крім передаварійного гальмування, це адаптивний круїз, асистент зміни смуги, контроль попереду автомобіля, що йде попереду, і попередження про поперечний трафік ззаду.
Сьогоднішній EyeSight — це четверте покоління системи. Її очима виступає стереокамера з додатковим ширококутним монооб’єктивом, розміщена у верхній кромці лобового скла. Завдяки їй електроніка бачить автомобілі, мотоцикли, пішоходів та велосипедистів. Ще за кілька років Subaru обіцяє впровадити у комплекс штучний інтелект. Нейросеть буде «домальовувати» об’єкти, що застають, чи то занесена снігом розмітка або погано помітна звичайними засобами людина, що покращить роботу асистентів в умовах недостатньої видимості.
Торік BRZ та Forester з EyeSight отримали найвищу оцінку Top Safety Pick+ у тестах Страхового інституту дорожньої безпеки США. Це досягнення має велику важливість для Subaru, але глобальна мета компанії набагато амбіційніша – до 2030 року досягти нульової смертності в ДТП за участю її автомобілів. Тут йдеться не лише про пасажирів самих машин, а й про інших учасників дорожнього руху: водіїв, пішоходів та велосипедистів.
Раніше theROAD. писали, що Toyota випустить електрокросовер спільно з Subaru.