Aston Martin розповів про перспективи нового спортивного седана.
Керівник відділу продуктів та ринкової стратегії Aston Martin Алекс Лонг заявив журналістам, що чотиридверки в планах компанії немає. Топ-менеджер був категоричним, наголосивши: «жодного седана в портфоліо не буде, оскільки британська марка ставить перед собою високі цілі». Для наступника Rapide немає ринкових перспектив, оскільки у гамі є багатофункціональний кросовер DBX.
Мета Aston Martin бути найбажанішим ультра-розкішним британським брендом, але конкуренція з Bentley та Rolls-Royce не в пріоритеті. На думку Алекса Лонга, ринкова ніша Aston Martin історично знаходиться у сегменті GT. Бізнес-модель така, щоб клієнти могли вибирати передньомоторні спорткари (Vantage), розкішні кросовери (DBX) чи гіперкари із середнім розташуванням двигуна.
Місця для седанів у стратегії Aston Martin немає, хоча до 2020 року в лінійці був великий преміум-ліфтбек Rapide. Новий бос британської марки Лоуренс Стролл вважає, що «обсяги виробництва не мають значення», а основою мають бути ексклюзивність і прибутковість. Зокрема, під скорочення потрапив проект масового гібридного купе: Aston Martin сфокусується на суперкарах та гіперкарах.
Усі подробиці про п’ятирічну стратегію Aston Martin будуть розкриті на спеціальному заході 27 червня. Найближчими новинками британського бренду мають бути купе/кабріолети DB12/DB12 Volante, а також середньомоторне купе Valhalla.
Раніше theROAD. писали, що Aston Martin представив “супертурер” DB12 з 680-сильним V8.