Компанія Porsche працює над найпотужнішим Cayenne в історії.
Він вийде на європейський ринок наступного року та стане заміною версії Turbo GT. Гібридний кросовер отримає модернізоване шасі, керамічні гальма, дах із армованого вуглеволокном пластику, а також 700-сильну силову установку на базі «турбовісімки» 4.0. Такий позашляховик зможе розігнатися до ста «помітно швидше за чотири секунди», а його максимальна швидкість перевищить 300 кілометрів на годину.
Porsche готує дуже потужну версію рестайлінгового Cayenne для Європи. Формально вона замінить пішов з ринку Старого Світу Turbo GT і з’явиться у вигляді гібрида, що заряджається від мережі. У нього поки що немає власного імені, але частина компонентів силової установки новинка розділить з Cayenne E-Hybrid. Це і 200-сильний електромотор, і тягова батарея ємністю 25,9 кіловат-години, що забезпечує пробіг на електротязі до 70 кілометрів.
А ось ДВС відрізнятиметься. Замість “шістки” 3.0, як у звичайного E-Hybrid, під капотом “зарядженого” гібрида пропишеться V8 4.0, оснащений турбокомпресором типу mono-scroll з електронним перепускним клапаном. Віддача силової установки перевищить 700 кінських сил і 900 Нм моменту, що крутить, що дозволить Cayenne грати в одній лізі з BMW XM Label Red (748 к.с., 1000 Нм). Розгін до “сотні” у кросовера з пакетом GT займе близько трьох секунд, а “максималка” перевищить 300 кілометрів на годину.