Mazda побудувала гоночний родстер CNF Concept на базі MX-5 на синтетичному паливі.
Японські автовиробники один за одним починають освоювати вуглецево-нейтральне паливо. У гоночній серії ENEOS Super Taikyu Series вже беруть участь автомобілі Toyota, Subaru та Nissan, які використовують синтетичне паливо. У 2023 році до учасників чемпіонату з інноваційним паливом приєднається Mazda, яка підготувала концептуальний гоночний автомобіль Mazda CNF Concept. Детальної інформації про родстер на вуглецево-нейтральному паливі поки немає.
Нова Mazda MX-5 Miata оснащена фірмовим атмосферним чотирициліндровим двигуном Skyactiv-G об’ємом 2,0 літри, який адаптований під нове паливо. Родстер змагатиметься у нещодавно запущеному класі спеціальних гоночних автомобілів ST-Q.
Вони розроблені та побудовані силами заводських команд. Суперниками нової Mazda стануть Toyota з концептом GR86 CNF, який оснащений 1,4-літровим трициліндровим двигуном з турбонаддувом, а також Subaru з купе BRZ з 2,4-літровою оппозитною чотирициліндровою силовою установкою.
Автомобіль дебютує у гонках ENEOS Super Taikyu Series до кінця 2023 року. За результатами компанія не женеться, оскільки основне завдання для неї – обкатка нових технологій у гоночних умовах.