Jeep особливо прикрасив Wrangler на честь «Парку Юрського періоду».
2023 року виповнилося тридцять років з моменту світової прем’єри культового бойовика Стівена Спілберга. У картині знімався позашляховик Wrangler YJ Sahara і маркетологи Jeep вирішили обіграти цей факт. Покупці нових рамних позашляховиків та пікапів, а також власники актуальних Wrangler (JL) та Gladiator (TJ) зможуть прикрасити свої машини дизайн-пакетом T-Rex.
Аксесуари з області декору: за 550 доларів усюдиходи Jeep доповнюються фірмовими наклейками на честь «Парку Юрського періоду». Доступно 100 наклейок з порядковими номерами від 0 до 99: їх можна розмістити на дверях, капоті та передніх крилах Wrangler або Gladiator. Ще один символічний елемент – ручка перемикання передач із зображенням тиранозавра.
За 650 доларів можна отримати текстуровану вставку для селектора роздатки. Обидва пакети Jurassic Park доступні всім Wrangler серії JL і Gladiator серії JT: наклейками можна прикрасити і гібриди, і хардкорні восьмициліндрові всюдиходи. На підході оновлене сімейство Gladiator: у пікапа мають з’явитися видозмінені радіаторні грати та модернізований салон.
У тому числі завдяки креативу маркетологів позашляховики Jeep продаються значно краще за сучасніший Ford Bronco. Цього року Wrangler у півтора рази популярніший за прямий конкурент: за підсумками півріччя Jeep реалізував 84 682 всюдиходи, а Ford — всього 58 580 машин.