Toyota вирішила попрощатися із кросовером Venza.
Toyota Venza хвалять за економічність, але її важко назвати успішною моделлю. У 2021 році, майже відразу після повернення, продаж досяг піка: у США, Канаді та Китаї було реалізовано 61 718 кросоверів. Наступного року попит впав до 33 683 штук, а з січня по вересень нинішнього року Toyota вдалося реалізувати лише 22 087 екземплярів.
Toyota Venza хвалять за економічність, але її важко назвати успішною моделлю. У 2021 році, майже відразу після повернення, продаж досяг піка: у США, Канаді та Китаї було реалізовано 61 718 кросоверів. Наступного року попит впав до 33 683 штук, а з січня по вересень нинішнього року Toyota вдалося реалізувати лише 22 087 екземплярів.
Рішення керівництва не дивно і тому, що нова Crown Signia та Venza схожі: це дворядні гібридні кросовери з повним приводом. В основі обох лежить платформа TNGA-K, а до складу гібридної установки входить 2,5-літровий двигун, доповнений електродвигуном на задній осі.
Сумарна віддача Crown Signia складає 246 кінських сил у специфікації для американського ринку, що на 24 сили більше, ніж у Venza. Водночас новинка менш економічна: у змішаному циклі вона витрачає 6,5 літри на 100 кілометрів проти рівно шести у Вензи.
Старт продажів Signia – другої моделі у сімействі Crown – запланований на літо 2024 року. Вартість поки що не оголошена, але варто очікувати прайс на рівні Venza, яка в США пропонується мінімум за 34 920 доларів.