Експерти оцінили реальний запас ходу електромобілів у 14 марок.
Американська некомерційна організація Consumer Reports провела великий тест-драйв 22 моделей на електротязі. У літніх умовах при температурі повітря від 20°С до 32°С електрокари випробували на граничну автономність: заїзд трасою зі швидкістю 70 миль на годину (113 км/год) в економічному режимі тривав до повної зупинки, а загальний пробіг підрахували за допомогою GPS -трекера
Методика випробувань була однакова: рекуперативне гальмування виставили щонайменше, клімат-контроль відрегулювали на 22°С, при цьому в автомобілі був лише водій. Погодні умови трохи змінювалися: температура навколишнього повітря коливалася в діапазоні від 20°С до 32°С, але всі заїзди проводили в суху погоду.
З 22 автомобілів майже половина учасників перевищили значення, заявлені виробниками за методикою EPA (Американського агентства з охорони довкілля). У лідерах виявилися Mercedes-Benz EQE 350 4Matic (+116 км від обіцяних 418 км), BMW i4 M50 (+75 км від обіцяних 436 км) та BMW iX xDrive 50 (+74 км від обіцяних 521 км).
Аутсайдери – Tesla Model S Long Range (недобрала 62 км від заявлених 652 км), Lucid Air Touring (-64 км від заявлених 618 км) та Ford F-150 Lightning Extended Range (-80 км від заявлених 515 км).
Електромобілі Audi Q4 e-Tron, Genesis GV60 та GV70, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 та Niro, Lexus RZ 450e, Nissan Ariya, Subaru Solterra, Rivian R1T та Volkswagen ID.4 показали результати в межах похибок вимірювань. Різниця між реальним та заявленим запасом ходу не перевищувала 30 кілометрів.
На краще відзначилися Ford Mustang Mach-E (+47 км), Mercedes-Benz EQE SUV 350 4Matic (+50 км), Mercedes-Benz EQS 580 4Matic (+64 км) та Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic (+47) км).
Автовиробники тести Consumer Reports не прокоментували. хоча експерти запитували американські філії всіх марок, що у випробуваннях. А два роки тому популярні електрокари випробували за схожою методикою сильний мороз.