Компанія Toyota представила кросовер Crown Sport PHEV.
Гібрид, що заряджається від мережі, отримав посилений кузов, перекалібровану підвіску і потужні гальма, але головне — обзавівся 306-сильною силовою установкою. Такий кросовер може виступати в ролі електрогенератора та живити побутові прилади. А ще через спеціальний адаптер можна підключити до домашньої енергомережі. За словами Toyota, при витраті електроенергії до 10 кіловат-годин за добу повністю заряджений і заправлений Crown Sport PHEV здатний живити будинок протягом майже тижня.
У гаму кросовера Toyota Crown Sport додана нова версія Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV). Гібрид, що заряджається, поки анонсований тільки для Японії, де він приєднається до звичайного Crown Sport HEV. Зовні п’ятидверку можна впізнати за 21-дюймовими колесами, усередині — за асиметричною колірною схемою, спортивними передніми кріслами з покращеною бічною підтримкою та подрулевим пелюсткам. Обійдеться такий кросовер в 7?650?000 ієн, або 4,8 мільйона рублів. Причому в місяць Toyota розраховує продавати по 300 подібних машин.
В основі силової установки Crown Sport PHEV – злегка «придушений» бензиновий «атмосферник» 2.5. Сукупна віддача системи, куди також входять два електромотори, становить 306 кінських сил проти 234 у Crown Sport HEV. Кросовер йде з електричним повним приводом E-Four, додатковими підсилювачами в районі днища, перекаліброваною адаптивною підвіскою і більш потужними передніми гальмами з шестипоршневими супортами. Без запуску ДВЗ машина здатна проїхати 90 кілометрів, в загальний запас ходу (батарея + 55-літровий бак) перевищує 1200 кілометрів.
До того ж Crown Sport PHEV підтримує швидкісну зарядку (з 0 до 80% за 38 хв.) і двоспрямовану передачу енергії. Від гібрида можна запитати зовнішні споживачі з потужністю 1,5 кіловат і навіть будинок, але для цього знадобиться спеціальний адаптер, який продається окремо. У разі блекаутів і природних катастроф машина дасть електроенергії приблизно на шість з половиною днів, за умови, що середня витрата не перевищить 10 кіловат-годин на добу. Нарешті, є у Crown Sport PHEV і режим My Room, в якому для живлення кондиціонера і аудіосистеми підключений до зарядки автомобіль використовує енергію зовнішнього джерела, а не батареї.