Мотоцикли BMW підкорили найвищий з вулканів планети, що діють.
Група з чотирьох стокових R 1300 GS менш ніж за добу піднялася по Охос-дель-Саладо вище за відмітку 6000 метрів. Правду кажучи, висота не рекордна навіть для двоколісної техніки, чого вже говорити про автомобілі. Наприклад, Porsche 911 Carrera 4S вдалося піднятися на 6734 метри, а всюдиходу Unimog U 5023 – на 6694 метри.
Минулого року ми стали свідками одразу двох рекордів висоти сходження для автомобілів. Спочатку відзначилася Porsche, а точніше, купе 911 Carrera 4S, якому вдалося піднятися схилом чилійського вулкана Охос-дель-Саладо до позначки 6734 метри. Машина була оснащена штатним двигуном 3.0 (450 к.с., 530 Нм) і семиступінчастою «механікою», але в іншому була схожа на позашляховик для «Дакара». Пересуватись у складних умовах їй допомагали бортові редуктори, дорожній просвіт 350 міліметрів, ручні блокування диференціалів та захист днища з арамідного волокна.
Другий рекорд належав команді транспортно-логістичної компанії Gebrüder Weiss (6500 м), причому встановлено він був на прототипі електричної вантажівки Terren. Всюдихід збудували на шасі паливного транспортера Aebi VT450. Він отримав поворотні задні колеса, два електромотори (комбінована віддача – 326 к.с.) і 300-вольтову батарею ємністю 90 кіловат-годин, яку через відсутність звичайних зарядок доводилося довго наповнювати від сонячних панелей. Незважаючи на всі труднощі, Terren вдалося забратися вище Volkswagen ID.4 GTX , хоча серед вантажівок найкращим, як і раніше, залишається Unimog U 5023 .
Про ще одну торішню спробу піднятися схилом Охос-дель-Саладо стало відомо лише кілька днів тому. Як виявилося, на початку грудня компанія BMW зібрала групу з чотирьох турендуро R 1300 GS і теж поїхала підкорювати знаменитий чилійський вулкан. За 19 годин і 22 хвилини мотоцикли заїхали на висоту 6027 метрів, що для двоколісної техніки загалом не межа. Головне тут інше: німці використовували повністю стокові байки з різнорозмірними колесами та опціональними шинами Metzeler Karoo 4. З метою безпеки на різній висоті були розбиті базові табори, а моделювання сходження провели на вулкані Етна в Італії.