Nissan представив X-Trail у позашляховій версії N-Trek.
Американський Rogue нещодавно оновився , але для нового X-Trail, якому немає і двох років, час фейсліфтінгу ще не настав. Натомість Nissan представив в Австралії оффроудний варіант N-Trek, який був і у попереднього X-Trail. Він відрізняється більш «суворим» зовнішнім виглядом з особливим декором, водостійкою оббивкою салону та відсутністю електрифікації. Судячи з лівого розташування керма та опису знімків, такий X-Trail будуть продавати і за межами південного континенту.
Nissan X-Trail N-Trek отримав інший бампер із новими світлодіодними протитуманками у товстих рамках. Решітка V-motion тут виконана в чорному кольорі замість хрому та поєднується з чорними дзеркалами заднього виду, ручками та рейлінгами. Також екстремальний кросовер можна розпізнати за новим комплектом 18-дюймових колісних дисків та чорного даху в деяких варіантах забарвлення.
У салоні X-Trail N-Trek, за основу якого взяли «середню» комплектацію ST-L, є два 12,3-дюймові екрани («приладка» та монітор мультимедійної системи), а також проекційний дисплей діагоналлю 10,8 дюйма. За комплекс помічників ProPilot доплачувати не доведеться – він за замовчуванням включений. Фішка салону, яка покликана спростити сімейні виїзди на природу, – оббивка із синтетичної шкіри з водостійкими властивостями.
“Техніка” тут стандартна, проте гібрид e-Power з тяговим електродвигуном недоступний. Такому X-Trail покладена тільки атмосферна «четвірка» об’ємом 2,5 літра потужністю 184 кінські сили (244 Нм крутного моменту), що поєднується з варіатором. Привід у п’ятимісному варіанті передній, у семимісцевому – повний.
Вартість монопривідного X-Trail N-Trek складає 47 290 доларів США, а повнопривідного – 50 390.
Nissan продовжує шукати способи заощадити на розробці новинок. Нещодавно стало відомо, що він об’єднається з партнером по альянсу — Mitsubishi, — щоб випустити щонайменше три електрифіковані моделі. Також компанія збирається працювати над електрокарами разом із Honda.