Ультрабюджетний Geely Panda отримав варіант із великим антикрилом.
У триметрового електромобільчика з’явилося виконання Go Kart Edition, яке Geely визначає як «міський мікроелектричний карт». Від звичайної Panda машина відрізняється бампером більш спортивного вигляду та імітацією дифузора ззаду, спеціальними забарвленнями та 14-дюймовими колісними дисками з кольоровими блоками, а також антикрилом на даху.
За рахунок «спортивних» елементів Go Kart виявився більшим за Panda Mini . Довжина та висота зросли на 85 міліметрів, до 3150 та 1685 міліметрів відповідно; ширина – на 18 міліметрів, до 1540.
Салон міняти не стали, зберігши вузьку панель приладів діагоналлю 9,2 дюйма, восьмидюймовий екран-планшет мультимедійної системи і усічений знизу кермо. В оснащенні – навігатор, дистанційне керування кондиціонером, функція бездротового з’єднання медіасистеми зі смартфоном та голосовий помічник. У багажнику при складених спинках задніх сидінь може поміститися до 800 літрів вантажу.
Силова установка потужніша не стала: електродвигун на задній осі видає максимум 41 кінську силу і 110 Нм моменту, що крутить. Місткість літій-залізо-фосфатної батареї 17 кіловат-годин, що дозволяє проїжджати без підзарядки до 200 кілометрів китайським вимірювальним циклом CLTC. Максимальна швидкість – 100 кілометрів на годину. Доступна експрес-зарядка, за допомогою якої поповнити запас енергії з 30 до 80 відсотків можна за півгодини.
Приймати замовлення на Panda Go Kart виробник почав наприкінці квітня, а повноцінні продажі стартують 9 травня. Вартість на етапі попереднього замовлення складає 48 900 юанів – 628 тисяч рублів. Для порівняння: Panda Mini з тим самим запасом ходу коштує 40 тисяч юанів.
Тим часом до полку конкурентів Panda прибуло: свій «іграшковий» електрокар з’явився у FAW. Днями китайський держконцерн почав продаж хетчбека Bestune Pony з моторчиком на 27 сил, 170-кілометровим запасом ходу і ще нижчою ціною – 3900 доларів.