iSeeCars.com нещодавно провів аналіз, у якому визначив: як колір автомобіля може підвищити або знизити вартість машини при перепродажі. Після порівняння цін на понад 650 000 нещодавно проданих трирічних вживаних автомобілів, iSeeCars визначив середню трирічну амортизацію автомобіля за його кольором.
Колір автомобіля є одним з основних факторів після того, як покупці визначилися з маркою та моделлю автомобіля.
Карл Брауер, виконавчий аналітик iSeeCars.
Дослідження показало, що трирічні автомобілі дешевшають переважно на 15%. При цьому машини жовтого кольору втрачають у ціні лише 4,5%. На другому місці – помаранчевий колір (—10,7%), а на третьому – фіолетовий (—13,9%).
Найбільше ціна падає на коричневі авто: за три роки воно втрачає у вартості 17,8%.
Загалом рейтинг втрат вартості автомобілей різних кольорів за 3 роки виглядає так:
- жовтий — 4,5%;
- помаранчевий — 10,7%;
- фіолетовий — 13,9%;
- червоний — 14%;
- зелений — 14%;
- синій — 14,3%;
- сірий — 14,3%;
- бежевий — 14,4%;
- сріблястий — 14,8%;
- білий — 15,5%;
- чорний — 16,1%;
- золотистий — 16,7%;
- коричневий — 17,8%.
У дослідженні також зазначається, що популярність кольору авто залежить від типу кузова. Так, серед кросоверів найменше втрачають у ціні жовті авто, а найбільше – бежеві. У сегменті пікапів усе навпаки – саме бежеві машини дешевшають найповільніше. Серед седанів найбільше знецінюються авто чорного кольору, а найменше – фіолетові. Покупці вживаних мінівенів віддають перевагу синім кольорам, а покупці кабріолетів обирають яскраві відтінки.