Peugeot випустив свою останню електрифіковану модель. В майбутньому очікується повністю електричний варіант.
Peugeot 408 2023 року знаходиться посередині між хетчбеком 308 і седаном 508 в асортименті французької компанії. Він має довжину 4,69 метра (184,6 дюйма) від бампера до бампера, 1,48 метра (58,3 дюйма) у висоту, 1859 метрів (73,2 дюйма) у ширину зі складеними бічними дзеркалами, і має довжину колісної бази 2787 метрів (109,7 дюйма). Вантажний об’єм 536 літрів (18,9 куб. футів) можна збільшити до 1611 літрів (56,9 куб. футів), склавши задні сидіння.
Гібридний 408 у багатьох відношеннях поєднує в собі дизайн седана фастбека з дорожнім просвітом, схожим на позашляховик. Це дозволяє віднести його до категорії кросоверів – незважаючи на те, що він довший і нижчий, ніж інші пропозиції Peugeot, такі як 3008.
Засновану на платформі Stellantis EMP2 архітектуру також можна знайти в моделях 308, 508, 3008 і 5008, а також у нового Citroën C4, хоча Peugeot підійшов дещо радикальнішим у дизайні 408, ніж його французький аналог.
Решітка радіатора кольору кузова повторює дизайн багатьох інших моделей, а світлодіодне фари у формі ікла створюють красивий образ – денні ходові вогні 408 йдуть вертикально вниз від нижнього краю його фар до нижніх повітрозабірників.
Незначна пластикова обшивка обрамляє колісні арки, заповнені 20-дюймовими колесами, які мають унікальний і насичений дизайн.
Ззаду спойлер, що складається з двох частин, з обох боків вікна веде до люка, що має світодіодні ліхтарі.
Усередині салону на пасажирів чекають Peugeot i-Cockpit останнього покоління, що підкреслюється його відносно невеликим кермом, тонкою 10-дюймовою цифровою панеллю і елементами керування.
10-дюймовий інформаційно-розважальний екран поєднується зі звуковою системою 10+1 Focal, яка протягом трьох років розроблюлась спеціально для 408, а технології безпеки, такі як адаптивний круїз-контроль з функцією зупинки та руху, нічного бачення, дальній моніторинг сліпих зон, сповіщенняпро рух позаду входять в стандартну комплектацію.
Маючи споряджену масу трохи менше 1400 кілограмів (точніше, 1396 кг), три силові агрегати в поєднанні з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач будуть пропонуватися в 408 у всьому світі: 1,2-літровий бензиновий двигун потужністю 97 кВт, гібрид на 134 кВт і гібрид потужністю 168 кВт, які можна підключити.
Обидва гібриди будуть оснащені електродвигунами та батареями ємністю 12,4 кВт*год, а повністю електричний варіант планується випустити в майбутньому, ймовірно, під назвою e-408.
Європейське виробництво 408 розпочнеться на початку наступного року в Мюлузі, Франція.
Раніше повідомлялось, що Peugeot оновив седан 408 для китайського ринку.