Шрі-Ланка тимчасово заборонила водіям усіх другорядниз транспортних засобів купувати пальне, намагаючись подолати безпрецедентну економічну кризу.
Протягом двотижневого періоду (до 10 липня), транспортними засобами, яким законно дозволено купувати газ або дизельне паливо в азіатській країні, є автобуси, потяги та інші транспортні засоби, які використовуються для перевезення продуктів харчування та медичних послуг. Уряд закрив школи в міських районах і наказав людям за можливості працювати вдома, щоб допомогти компенсувати величезні проблеми, які заборона палива створює у повсякденному житті.
Економіка Шрі-Ланки знаходиться в поганому стані, і країні вже довелося пережити довгі періоди без електроенергії, оскільки не вистачає палива для його виробництва. На вихідних чиновники країни заявили, що штат має лише 9 000 тонн (19,9 млн фунтів) дизельного палива та 6 000 тонн (13,2 млн фунтів) бензину для основних послуг. BBC News повідомляє, що наявні запаси палива зникли б за тиждень, якби країна не вжила радикальних заходів.
Поєднання зростання вартості енергоносіїв, втрати доходів через популістське зниження податків і руйнівного впливу пандемії на туристичну торгівлю Шрі-Ланки сильно вдарили по країні, і їй не вистачає іноземної валюти для оплати імпорту.
Ми робимо все можливе, щоб отримати нові акції, але ми не знаємо, коли це буде.
Міністр енергетики Канчана Вієсекера
Уряд Шрі-Ланки направив чиновників на зустріч з керівниками найбільших виробників енергії в росії та Катарі, щоб отримати дешеву нафту, повідомляє BBC. І окремо сподівається на допомогу Індії та Китаю в імпорті інших товарів першої необхідності.
Заборона людям купувати паливо – це радикальний крок, але це лише наступний крок у кризі, яка назріває роками. У травні Шрі-Ланка вперше в історії не виплатила своїх міжнародних боргів, а прем’єр-міністр країни Раніл Вікремесінгхе заявив, що країні потрібно щонайменше 5 мільярдів доларів протягом наступних шести місяців, щоб оплатити важливі товари, включаючи продукти харчування, паливо та добрива.