В мережі Інтернет поширились чутки, в яких стверджували, що наступне покоління маслкарів Dodge збереже двигуни V8 поряд із уже підтвердженими повністю електричними моделями. Представник Dodge зазначив, що це цілковита неправда. Платформа Dodge Charger / Challenger і її потужність HEMI припиняють роботу після 2023 року.
Про це пишуть закордонні ЗМІ.
Перед тим, як бензинові автомобілі з V8 поїдуть в минуле, Dodge, як повідомляється, працює над останньою випускною моделлю, яка вироблятиме понад 900 кінських сил від наддувного V8. Цей спеціальний варіант працюватиме на етаноловому паливі E85 , що робить його одним із найбільш епатажних автомобілів, які коли-небудь вироблялися. За чутками, ця модель може бути представлена незабаром, оскільки подія Dodge Speed Week розпочнеться 12 серпня і триватиме до 20 серпня. Dodge підтвердила три масштабні відкриття на події, включаючи автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння, гібрид, що підключається від мережі, та електромобіль.
«Немає кращого місця, щоб оприлюднити новий напрямок продуктивності бренду Dodge, ніж прямо на Вудворд-авеню в Детройті, з десятками тисяч наших найближчих шанувальників і друзів», — сказав генеральний директор Dodge Тім Куніскіс.
Дуже мало відомо про майбутній Dodge EV, окрім того, що він усе ще «розриватиме вулиці, а не планету». Ймовірно, електромобіль перевищить усі показники продуктивності, встановлені моделями Hellcat, які вийшли з виробництва, включаючи потужність, прискорення та загальну продуктивність. Ми бачили, як такі транспортні засоби, як Tesla Model S Plaid, повністю бентежать суперкари з газовим двигуном як автомобільну смугу, тому Dodge бачить електрифікацію як наступний крок у продуктивності, а не як клопіт, який він має виконувати, оскільки так сказав уряд.
Раніше ми писали, що Dodge планує випустити Challenger з потужністю 909 к. с.