Toyota відома високою якістю збірки, яка є практично синонімом надійності. Це головна причина, чому власники будуть триматися за Corolla та Camry роками. Однак запуск Toyota bZ4X EV був не дуже вдалим для компанії через швидке відкликання.
Знадобилося лише 2700 одиниць, проданих у всьому світі, перш ніж Toyota визнала механічну проблему, яка з якою стикались приблизно 10% автомобілів на дорозі. Колеса можуть відірватися під час різкого гальмування через ослаблений болт десь у вузлі втулки. Хоча минуло більше місяця з тих пір, як фірма дізналась про цю проблему, її все ще не вирішено. Відповідно до повідомлення, опублікованого Toyota, власники не повинні керувати своїми автомобілями, доки не буде знайдено рішення.
Однак виробник запропонував кілька рішень для власників bZ4X.
З листів, надісланих власникам, відомо, що компанія готова надати позики водіям та зберігати транспортний засіб до моменту вирішення проблеми. Компанія планує відшкодувати власникам витрати на пальне, виплатити власникам 5000 доларів, або продовжити гарантію на автомобіль відповідно до тривалості відкликання.
Якщо жоден із перерахованих вище варіантів не підійде, Toyota запропонує викупити bZ4X.
Аналогічна проблема присутня у Subaru Solterra. Згідно з листом-повідомленням на веб-сайті Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA), ті самі варіанти, згадані вище, застосовуються до власників Subaru.
Що стосується викупу автомобілів, це може бути дорогим рішенням, враховуючи, що вартість bZ4X EV стартує від 42 000 доларів. Ситуація могла б бути набагато гіршою, якби електромобіль був більш популярним. З 2700 проданих автомобілів 661 мали проблеми пов’язані з відривом колеса.
Раніше ми писали, що Toyota тимчасово призупиняє замовлення на популярний позашляховик.