Lamborghini готується до електричного майбутнього, але поки що не планує відмовлятися від двигунів внутрішнього згоряння. Насправді Raging Bull вже працює над рішеннями, які гарантуватимуть їх існування на багато років.
Розмовляючи з TechCrunch, генеральний директор Lamborghini Стефан Вінкельманн розповів, що не бачить свою компанію як повністю електричний бренд і додав, що в “розробці є кілька можливостей”. У той час як інші автомобільні компанії поспішають запропонувати лише електричну лінійку, Вінкельманн сказав, що Lamborghini подивиться, що вирішить Європейський Союз щодо майбутнього автомобіля.
Це трохи складно, тому що на початку року Європейський парламент вирішив заборонити газові та дизельні двигуни до 2035 року, а менших виробників, таких як Lamborghini, до 2036 року, тому нам не потрібно вирішувати зараз.
генеральний директор Lamborghini Стефан Вінкельманн
В Lamborhini розповіли, що у них ще є можливість перейти на синтетичне паливо з цими типами автомобілів, але це означає, що мають відбутися відповідні зміни в законодавстві. Однак, цього не станеться, Lamborghini прийме електрифікацію в наступному десятилітті.
Компанія готова перейти на повністю електричні автомобілі на початку 2030х років. Незважаючи на те, що перший електромобіль Lambo вийде на сцену до кінця десятиліття, є ще багато чого з нетерпінням чекати, наприклад Huracan Sterrato , створений на основі Huracan. На початку цього року бренд також представив Huracan Tecnica , задньопривідний варіант із 631-сильним атмосферним V10.
Наразі бренд буде спиратися на гібридизацію як спосіб збереження двигуна ICE. Компанія вже підтвердила, що з наступного року Huracan отримає плагін-гібрид . Наступники Urus і Aventador також отримають електрифіковані силові агрегати.
них буде звук і емоція, які зворушать вас», — сказав Мітья Бонкерт, керівник відділу дизайну Lamborghini.