Останніми роками стосунки BMW і Toyota здебільшого потрапили в заголовки через широкий обмін запчастинами між BMW Z4 і Toyota GR Supra. Але обидві компанії мають спільні інтереси, окрім цих двох спортивних автомобілів, а саме водневі технології. Обидва бренди вважають, що переваги водню слід вивчити, тому Toyota продає Mirai , а BMW представила водневий X5 у 2019 році. Оскільки прототип iX5 Hydrogen планується запустити в 2023 році, ми тепер маємо додаткове підтвердження того, коли клієнти BMW зможуть зайти в салон і замовити його для себе.
Керівник відділу продажів Пітер Нота повідомив Nikkei, що BMW почне масове виробництво та продаж автомобілів на паливних елементах вже у 2025 році. iBMW X5 Hydrogen є частиною спільного процесу розробки з Toyota.
ЗМІ виявили заявки на патенти, які підтверджують масове впровадження BMW технології водневих паливних елементів.
«Ми розуміємо, що технологія водневих паливних елементів особливо актуальна для великих позашляховиків», — сказав Нота. «У нас є різні проекти, над якими ми працюємо з Toyota», — продовжив він, натякаючи на інші автомобілі на паливних елементах, окрім iX5 Hydrogen . Nota підкреслив цінність продовження використання різних силових агрегатів, будь то чисті електромобілі, ефективні автомобілі, що працюють на газі, і моделі, що працюють на водні. Компанія не хоче складати всі яйця в один кошик, особливо тому, що інфраструктура зарядки для електромобілів сильно відрізняється від одного ринку до іншого.
Переваги водневої енергії включають можливість заправлятися за три-чотири хвилини, набагато швидше, ніж навіть електромобілі з найшвидшою зарядкою.
Хоча діапазон iX5 невідомий, він має два баки приблизно по 13 фунтів кожен, які, як кажуть, роблять можливими подорожі на великі відстані. У більшості інших аспектів очікується, що iX5 буде схожий на звичайний X5, один із найбільш продаваних автомобілів BMW.
Сама Toyota також розвиває водневу потужність і, пліткують, працює над Corolla Cross з водневим двигуном . Це особливо цікавий крок, оскільки Corolla Cross є дешевшим і набагато більш звичайним транспортним засобом, ніж седан Mirai, що вказує на те, що Toyota хоче зробити водень менш страшним для нових користувачів.
Разом ці два автомобільні гіганти, схоже, стануть лідерами розвитку водню як життєздатного джерела палива, оскільки традиційні газові двигуни поступово припиняються.
Раніше theROAD. писали, що у BMW переконані, що водії звикнуть до стандартних функцій за підпискою.