Минулого тижня Bugatti представила W16 Mistral, який буде націлений на досягнення рекордів із відкритим верхом і стане останнім Bugatti, який використовує знаменитий двигун W16 з квадро-турбо, який використовувався в кожній ітерації Veyron і Chiron та їхніх різноманітних допоміжних продуктах. Наступний абсолютно новий продукт Bugatti Hybrid буде випущений у 2027 році, і він використовуватиме гібридну силову установку.
ДВС буде меншим, ніж поточний W16, і тепер ми знаємо, що авто використовуватиме абсолютно нове шасі. Директор з дизайну Bugatti Ахім Аншайдт повідомви виданню Autocar, що це через менший силовий агрегат. Але це також відкриє дизайнерські можливості бренду.
«У майбутньому є можливості стати трохи більш спортивними для Bugatti, не втрачаючи загального жесту щедрості чи суверенітету», — сказав Аншайдт.
Аншайдт також заявив, що автомобіль буде виглядати інакше, ніж нинішній Bugatti, навіть якщо він збереже акцент бренду на аеродинаміці.
«Це також матиме свої обмеження через продуктивність і потреби в продуктивності. Але ми вже настільки добре знаємо кожен сантиметр наших автомобілів, що точно знаємо, де зміни нам допоможуть, а де створять проблему».
На даному етапі про автомобіль мало що відомо, крім того, що він матиме гібридний двигун і що дизайн буде більш мінімалістичним. Але двигун все ще має бути ексклюзивним, тому бренд все ще може шукати двигун більшого формату, як V12 або, можливо, навіть W12.
Це ставить Bugatti в один рядок з кількома гібридними гіперкарами, такми як Ferrari SF90 і Aston Martin Valkyrie. Останній є особливо цікавим суперником, оскільки він має щось спільне з майбутнім Bugatti. Aston Martin вибрав електричну систему, розроблену Rimac, а тепер і Bugatti об’єднали сили з Rimac, щоб створити Bugatti Rimac LLC .