Toyota випускає Sienta з 2003 року, модель другого покоління з’явилась 2015-го. Основними ринками для неї є рідна Японія, Таїланд, Індонезія, Малайзія та Тайвань. Тепер компанія представила мінівен третього покоління: представлений варіант домашнього ринку. В основу цього автомобіля лягла платформа TNGA-B, на якій також базуються Toyota Yaris та Yaris Cross .
Нова Sienta має таку ж колісну базу, як і у «родичів» – 2750 мм, при цьому мінівен вище і довше. Так, його довжина не змінилася в порівнянні з попередником і дорівнює 4260 мм, ширина також колишня і становить 1695 мм, а висота підросла на 20 мм і тепер дорівнює 1695 мм. Крім того, у моделі третьої генерації на 15 мм збільшилася висота отвору дверцят багажника, а простір над головами сідоків побільшало на 20 мм.
На вигляд представлена сьогодні Toyota Sienta відрізняється від попередника. Мінівен отримав іншу головну оптику, більш округлої форми і з іншим малюнком, а також тепер фари з’єднані між собою чорною смугою, в центрі якої розташований фірмовий знак. Змінилося оформлення решітки радіатора та повітрозабірника, інтегрованого в нижню частину переднього бампера; інакше оформлені декоративні елементи «під хром».
Профіль нового мінівена прикрасили елементами з нефарбованого пластику, базова версія отримала 15-дюймові колісні легкосплавні диски. У автомобіля ліхтарі з незвичайною графікою йдуть від даху та заходять на задні крила: вони з’єднані між собою широкою чорною смугою з логотипом бренду через усю ширину п’ятих дверей.
Інтер’єр забезпечили сучасною передньою панеллю з віртуальною «приборкою» та «тачскрином», що «стирчить» по центру інформаційно-розважальної системи, діагональ якого становить 10,2 дюйма. Під цим дисплеєм можна побачити блок керування кліматичною установкою. Ще нижче розташовується центральна консоль з важелем коробки, фізичними кнопками і місцем для зарядки смартфона. Крім цього, USB-порти та кишені для гаджетів вбудовані в спинки передніх крісел.
Базова версія Toyota Sienta третього покоління оснащена 120-сильним бензиновим двигуном Dynamic Force Engine. Ще є гібридна модифікація, в її основі 1,5-літровий двигун, який працює в тандемі або з одним (передній привід), або з двома електромоторами (повнопривідна система E-Four), також до складу установки входить літій-іонний акумулятор.
Раніше theROAD. писали, що Toyota допомагає Suzuki створити перший електромобіль.