У базі китайського міністерства промисловості з’явилися перші фотографії та інформація про середньорозмірний електричний автомобіль Toyota bZ3: новинку запропонують з двома варіантами силової установки.
Toyota анонсувала електричний седан наприкінці минулого року разом із дюжиною інших електричних концептів, які найближчими роками перетворяться на серійні моделі. Минулої весни закамуфльовані прототипи седана були помічені на китайських дорогах, і тепер ми можемо побачити, як виглядає серійна версія без гриму.
Серійний седан отримав індекс bZ3, а не bZ5, як багато хто припускав раніше. Нагадаємо, що в перші дві літери у тойтівських «електричок» нової хвилі означають Beyond Zero (можна перекласти як «після нуля» або «нульовий вихлоп»), а цифра – позицію у модельній ієрархії.
В основі bZ3 лежить модульна платформа e-TNGA, першими носіями якої стали середньорозмірні близнюки-кросовери Toyota bZ4X та Subaru Solterra. Кросовери матимуть один електромотор на передній осі або два електромотори (по одному на кожну вісь) у повнопривідних версіях, а Toyota bZ3 заявлена з єдиним двигуном на задній осі (провідні колеса відповідно задні), але з двома варіантами максимальної потужності – 135 кВт (184 к.с.) чи 180 кВт (245 к.с.).
Місткість батареї поки не вказана, але відомо, що вона буде літій-залізо-фосфатного типу, а постачати батарею для китайської версії седана буде Fudi Industry — дочірня компанія BYD Auto. Максимальна швидкість Toyota bZ3 обмежена на позначці 160 км/год. Споряджена маса 135-кіловатної версії – 1710 кг, 180-кіловатної – 1835 кг, повна маса – 2145 і 2260 кг відповідно. Заявлений деаметр колісних дисків – 16 або 18 дюймів.
Раніше theROAD. писали, що Toyota презентувала нову Sienta.