Hyundai Motor не збирається повністю перекваліфікуватися у виробника екологічно чистих автомобілів, незважаючи на майбутні зміни на авторинках та відмову інших компаній від роботи над ДВС. За словами виконавчого технічного консультанта Альберта Бірманна, деякі країни просто не готові до електричного майбутнього і Hyundai як глобальна компанія не може ігнорувати цей факт.
Hyundai продовжить роботу над двигунами внутрішнього згоряння: вони удосконалюватимуться і ставатимуть чистішими, але залишаться важливим полем діяльності компанії. «Ми не маємо іншого вибору. Hyundai – глобальний гравець, і тому ми не відмовляємося від ДВС», – сказав Бірманн.
Також топ-менеджер зазначив, що деякі країни ще нескоро обзаведуть досить розвинену інфраструктуру для масштабного переходу на електрокари.
Не виключено, що Hyundai не тільки продовжить модернізувати існуючу лінійку двигунів внутрішнього згоряння, підганяючи її під нові екологічні норми, наприклад, майбутній стандарт Євро-7. Можливо, в арсеналі компанії з’являться і нові ДВС, проте чіткого підтвердження цьому Бірманн поки не дав.
Щодо «Євро-7», то в низці країн він може набути чинності вже з 2025 року. Остаточний варіант стандарту, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах, поки що не готовий. Однак ясно, що прийняття більш суворої норми спричинить додаткові витрати як для виробників, так і для покупців автомобілів, оскільки позначиться на собівартості машин.
Раніше theROAD. писали, що у Lamborghini придумали, як не відмовлятись від ДВЗ.