Окрім геополітичної напруженості, політика Китаю щодо нульового поширення COVID-19 ще більше ускладнює вихід на конкурентний ринок.
Opel припинив заплановану експансію в Китай на тлі геополітичної напруженості між Пекіном з одного боку та США та Європейським Союзом з іншого.
Представник компанії підтвердив це рішення для Handelsblatt у п’ятницю, посилаючись на поточні виклики в автомобільному секторі.
На додаток до геополітичної напруженості сувора політика Китаю щодо нульового поширення COVID-19 ще більше ускладнює вихід на і без того конкурентний ринок, повідомляє Handelsblatt.
Opel також не вистачає привабливих моделей, які б відрізняли його від місцевих виробників, пише газета, – це проблема, спільна для іноземних автовиробників, які борються за просування, особливо в китайському ландшафті електромобілів.
Попит на автомобілі в Китаї постраждав через обмеження електроенергії та масштабні блокування у великих містах, коли Volvo, Toyota і Volkswagen або призупинили виробництво, або перевели свої заводи в системи замкнутого циклу, що, як правило, все ще впливає на виробництво.
Європейські інвестиції в Китаї стають більш концентрованими, причому кілька великих компаній подвоюють свої ставки, тоді як нові гравці ухиляються від зростаючих ризиків, показує нещодавній звіт дослідницької організації Rhodium Group.
Колись Opel продавав у Китаї такі моделі, як компактний автомобіль Astra та мінівен Zafira, але колишній власник General Motors вилучив бренд з ринку через повільні продажі та побоювання, що його автомобілі конкурують з автомобілями-побратимами брендів Chevrolet та Buick GM, деякі з яких базувалися на техніці Opel.
Під керівництвом нових власників Stellantis компанія Opel почала розглядати можливість виходу за межі свого основного європейського ринку, використовуючи глобальну інфраструктуру продажів і фінансування Stellantis і просуваючи свою німецьку спадщину.
Проте Stellantis має менше 1 відсотка частки китайського автомобільного ринку і приділяє менше уваги Китаю, оскільки спрощує свою глобальну структуру під керівництвом генерального директора Карлоса Тавареса.