Renault запускає повністю електричну версію свого середньорозмірного фургона Trafic, надаючи компанії повний асортимент електричних фургонів, який буде відповідати її конкуренту Stellantis.
Trafic матиме акумулятор ємністю 52 кіловат-години з запасом ходу 240 км (150 миль). Електромотор потужністю 90 кіловат забезпечує вантажопідйомність 1,1 т і тягову здатність 750 кг. Renault покаже Trafic Van E-Tech Electric на виставці комерційних автомобілів IAA в Ганновері, Німеччина, яка відкриється для публіки у вівторок.
Він приєднується до компактного Kangoo та великого Master, які мають електричні версії з 2010 та 2017 років відповідно, у лінійці комерційних фургонів Renault.
Renault не оприлюднила детальні характеристики та ціни на електричний Trafic. Електричні фургони середнього розміру від брендів Stellantis Citroen, Fiat, Opel і Peugeot мають два розміри акумуляторів – 50 кВт/год із запасом ходу 230 км і 75 кВт/год із запасом ходу 330 км.
Електричні фургони Stellantis також доступні в пасажирських версіях. Renault не повідомляє, чи буде у пасажирської версії Trafic, відомої як Combi, електричний варіант.
Ford, VW, Maxus
Trafic Van E-Tech Electric є одним із ряду електричних фургонів, які дебютують на виставці в Ганновері, яка востаннє проходила в 2018 році.
Ford представить середній фургон E-Transit Custom, представлений на початку цього місяця, із запасом ходу 380 км від акумулятора ємністю 74 кВт/год. E-Transit Custom доступний з електродвигунами потужністю 100 кВт або 160 кВт, причому останній забезпечує буксирну здатність до 2000 кг, повідомляє Ford, анонсуючи E-Transit Custom.
Volkswagen Commercial Vehicles показує ID Buzz Cargo, панельну версію електромобіля в стилі ретро.
Карстен Інтра, генеральний директор VW Commercial Vehicles, сказав у понеділок, що ID Buzz був важливою моделлю в переході до електрифікації в секторі, який продовжує покладатися на дизельні силові агрегати. «До 2030 року більше 55 відсотків усіх продажів комерційних автомобілів VW будуть повністю електричними», — сказав Інтра на прес-конференції в Ганновері.
Згідно зі звітом, опублікованим цього місяця правозахисною групою ICCT, у першій половині 2022 року на електричні фургони з акумуляторами припадало близько 4 відсотків усіх продажів комерційних фургонів у Європі. Найбільше проникнення у Stellantis — 5 відсотків продажів.
Версія Cargo має запас ходу 425 км з акумулятором на 77 кВт/год. Попередні замовлення почали приймати в травні, а перші поставки заплановані на цю осінь, повідомили у VW.
VW також показує нове покоління однотонного пікапа Amarok, аналогічного Ford Ranger. Amarok був розроблений спільно з Ford в рамках стратегічного партнерства між двома автовиробниками. Його запустять наприкінці року в окремих країнах.
Maxus, бренд китайської SAIC, демонструє повністю електричний мінівен Mifa 9 з акумулятором ємністю 90 кВт/год, запасом ходу до 520 км і двигуном потужністю 180 кВт. Це перший автомобіль на архітектурі Maxus Mifa EV.
Область водневих фургонів також має момент у Ганновері. Iveco – тепер повністю незалежна від італійської CNH – показала прототип великого фургона eDaily, розробленого спільно з Hyundai у рамках партнерства. Фургон матиме електродвигун потужністю 140 кВт, запас ходу 350 км і вантажопідйомність 3 тонни.
Hyvia, нове спільне водневе підприємство Renault Group з американською компанією Plug, показало версії фургона Renault Master на паливних елементах, включаючи панельний фургон, пасажирський автобус і шасі з кабіною.
Раніше повідомлялось, що Stellantis, Renault зупиняють іспанські складальні лінії через дефіцит мікросхем.