Європейські продажі автовиробника підскочили на 106 відсотків, перевищивши 100 000.
За даними SAIC Motor, китайського власника британського бренду, європейські поставки MG підскочили на 106 відсотків до понад 100 000 за перші 11 місяців.
Продажі MG у континентальній Європі зросли на 160 відсотків і перевищили 50 000, тоді як поставки у Великій Британії зросли на 64 відсотки до 50 000, повідомляє SAIC.
Зростання обсягів відбулося після того, як MG створила розгалужену дилерську мережу по всій Європі та розширила асортимент продукції.
MG відкрила понад 790 магазинів у 38 європейських країнах, плануючи подальше розширення своєї дистриб’юторської мережі в регіоні, повідомляє SAIC.
Остання модель бренду, MG4 Electric, надійшла в продаж у Європі у вересні. Європейські споживачі розмістили понад 20 000 замовлень на повністю електричний хетчбек за останні три місяці, повідомляє SAIC.
Nanjing Auto, державний китайський автовиробник, купив бренд MG у 2005 році у збанкрутілої британської автомобільної групи MG Rover. Через два роки компанія Nanjing Auto була придбана SAIC.
MG має заводи в Китаї, Таїланді та Індії та продає транспортні засоби в Європі через імпорт.
Раніше повідомлялось, що ЄС затверджує жорсткіші правила щодо пошуку та переробки акумуляторів електромобілів.