Компанія Alpina представила седан та універсал B5 GT. Обидва побудовані на базі BMW M550i і оснащені «бітурбовсімкою» 4.4, що розвиває 634 кінські сили і 850 Нм крутного моменту.
У стандартне оснащення моделі входить автоматична коробка передач із режимом Alpina Switch-Tronic, адаптивна підвіска, їздовий профіль Comfort+ та спортивна випускна магістраль із нержавіючої сталі. Седан Alpina B5 GT коштує від 145 500 євро, універсал – від 148 500 євро.
З 1983 року Alpina вважається самостійним виробником, що дає їй право випускати автомобілі під своєю маркою. До кінця 2025 року так воно і залишиться. А потім права на бренд перейдуть BMW AG. На американському сайті BMW «Альпіни» вже є сусідами з іншими модифікаціями моделей.
Про продаж компанії було оголошено навесні минулого року. І причинами такого рішення стали високі ризики для дрібних виробників, викликані зарегульованістю галузі, зростаючими вимогами до якості софту та електроніки, що асистує.
Тим часом Alpina ще має сили радувати шанувальників. Черговий проект – триб’ют нинішньої BMW 5 серії під назвою B5 GT. Модель вийде обмеженим тиражем в 250 екземплярів і пропонуватиметься в кузовах седан та універсал.
Двигун у них загальний – «бітурбовосьмерка» 4.4, розкочегарена в Бухлое до 634 кінських сил і 850 Нм моменту, що крутить. На попереднику B5 S цей двигун видавав 621 силу і 800 Нм, а на вихідному BMW M550i xDrive – 530 сил і 750 Нм.
Обидва варіанти кузова йдуть із восьмиступінчастим автоматом ZF, оснащеним перемиканням режимів Alpina Switch-Tronic, а також повним приводом. Седан B5 GT розганяється до сотні за 3,4 секунди, універсал – за 3,6. «Максималка» — 330 та 322 кілометри на годину відповідно.
У стандартне оснащення квазіємок включені канарди на передньому бампері, алюмінієві підкермові пелюстки, спортивна випускна система з покритими нітридом титану патрубками та адаптивна підвіска. Салон «в базі» оздоблений «наппом». Фірмова шкіра Lavalina – опція за 15 тисяч євро.
Раніше theROAD. писали, що представлено BMW Alpina XB7 2023 року.