Audi оновила «заряджену» родину S3.
Місяць тому дебютував рестайлінговий A3 , а тепер настала черга «гарячих» хетчбека та седана. Вони отримали потужніший двигун зі спортивними налаштуваннями, «робот» з прискореною реакцією, підправлену зовнішність і салон, а також систему RS Torque Splitter від RS 3, що розподіляє тягу між задніми колесами. Продажі стартують у другому кварталі цього року, а коштуватимуть машини від 55 600 євро або 5,6 мільйона рублів.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2024/04/Audi-predstavyla-onovleni-S3-z-333-sylnym-motorom-ta-dryft-rezhymom2-1024x677.png)
Audi оновила «заряджену» родину S3. Місяць тому дебютував рестайлінговий A3 , а тепер настала черга «гарячих» хетчбека та седана. Вони отримали потужніший двигун зі спортивними налаштуваннями, «робот» з прискореною реакцією, підправлену зовнішність і салон, а також систему RS Torque Splitter від RS 3, що розподіляє тягу між задніми колесами. Продажі стартують у другому кварталі цього року, а коштуватимуть машини від 55 600 євро.
Крім RS Torque Splitter, S3 дісталися шість режимів їздової електроніки, серед яких новий Dynamic Plus, що відправляє якомога більший крутний момент на задню вісь. Двигун та трансмісія також були налаштовані спеціально для режиму Dynamic Plus.
У підвісці застосовані поперечні важелі з жорсткішими підшипниками, що покращують реакцію рульового управління та проходження поворотів. Порівняно з A3 спорткари занижені на 15 мм за замовчуванням. Опціонально доступні адаптивні амортизатори, спеціально підлаштовані під Torque Splitter та режими їзди. Також S3 одержали нове покоління електронної системи стабілізації.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2024/04/Audi-predstavyla-onovleni-S3-z-333-sylnym-motorom-ta-dryft-rezhymom3-1024x677.png)
В екстер’єрі змінені бампери та грати радіатора Singleframe, а також ДХО з 24-піксельними елементами, для яких доступні чотири світлові «підписи» на вибір. Для оптики передбачили вітальні та прощальні анімаційні сценарії. Позаду – спортивний дифузор та чотиритрубна вихлопна система. Колісні диски за замовчуванням 18-дюймові, взуті до шин Falken.
Усередині поміняли дизайн селектора коробки передач та дефлекторів, а також підсвічування. За замовчуванням оздоблення інтер’єру темне із сріблястими акцентами. Кермо усічено знизу, сидіння спортивні з вираженою бічною підтримкою. Елементи тканого декору вирізані за допомогою лазера, застосовані мікрофібра, алюміній та вуглецеве волокно.