Компанія Subaru готує нову ітерацію фірмового комплексу помічників водію EyeSight, вперше представленого у 2008 році. Вона працюватиме на базі штучного інтелекту, який відповідатиме за автономне водіння та автоматичне паркування. Як пише Automotive News, робота має бути велика: за планом, просунутий комплекс представлять лише в 2025 році, а основна мета, якій він служитиме, — підвищення безпеки на дорогах.
Штучний інтелект покладатиметься на дані зі стереокамер, завдяки яким зможе розпізнавати об’єкти в умовах утрудненої видимості. AI (artificial intelligence) «домальовуватиме» отриману картинку: наприклад, він зможе виявити людину на дорозі, якщо вона видна не цілком, а також зчитувати припорошену снігом або нечітку розмітку.
EyeSight нового покоління також зможе оновлюватись «по повітрю», як і сучасні мультимедійні системи.
За розробку відповідає лабораторія Subaru Lab, що відкрилася у Токіо у грудні 2020 року. Там для тренування алгоритмів AI використовують машинне навчання, проте популярні в інших розробників лідари вони застосовувати не мають наміру. За словами Тору Сайто, заступника директора Subaru Lab, система стереокамер дає ефективніший результат, створюючи тривимірні зображення.
Розробники роблять акцент не на автономність а на безпеку. Це римується з довгостроковим планом Subaru щодо досягнення нульової смертності за участю автомобілів бренду до 2030 року. Вже зараз машини, обладнані поточною версією EyeSight, беруть участь в інцидентах із пішоходами на 60 відсотків рідше, ніж авто без цього комплексу.