Так само, як і всі інші на автомобільному ринку, Hyundai важко справлявся зі збоями, спричиненими дефіцитом мікросхем.
Але за останні кілька місяців південнокорейській компанії вдалося зробити це більш ефективно, а липень приніс перші гарні новини за дуже довгий час.
Зокрема, минулого місяця Hyundai продала близько 326 000 автомобілів, порівняно з 313 000 автомобілів у тому ж місяці 2021 року. Високий попит на позашляховики допоміг Hyundai подолати дефіцит мікросхем, хоча компанія підтвердила, що брак напівпровідників продовжує викликати серйозне занепокоєння.
Збільшення продажів на 4 відсотки, однак, дає надію, що кінець дефіциту мікросхем може бути близьким, хоча, в той же час, немає ніякої гарантії, що ринок знову не зіткнеться з обмеженими запасами в короткостроковій перспективі.
Крім того, Hyundai не бачить кризи чіпів і, як наслідок, поточних проблем виробництва, які зменшуються на всіх ринках світу. Компанія каже, що її продажі на внутрішньому ринку фактично впали на 5,9 відсотка, тоді як поставки на міжнародному ринку зросли на 6,3 відсотка.
Що стосується 2022 року в цілому, Hyundai каже, що його показники зафіксували падіння на 6 відсотків порівняно з періодом січень–липень рік тому. За перші сім місяців року компанія продала 2,2 мільйона автомобілів.
Чи закінчиться дефіцит чіпів у другій половині року чи, принаймні, з’являться більш суттєві ознаки відновлення, ще невідомо. Але, на перший погляд, дуже складні ринкові умови значно ускладнюють повернення до рівня, який був до 2020 року, особливо тому, що обмежені запаси чіпів є не єдиною проблемою ланцюга постачання. Війна в Україні, а також карантин в Китаї суттєво вплинули на ланцюжок поставок, і передбачити еволюцію в короткостроковій перспективі, м’яко кажучи, важко.
Раніше Bosch прогнозував, що криза чіпів триватиме до 2023 року.