Дефіцит мікросхем нікуди не подівся, але ще більше занепокоєння полягає в тому, що він, здається, не зменшується.
У результаті автовиробники продовжують боротися з дуже складними ринковими умовами, іноді справді намагаючись знайти спосіб продовжити виробництво.
На жаль, багато їхніх зусиль не приводять до помітного покращення, тому частіше за все вони вдаються до ще більш болючих заходів, які мають допомогти зменшити збої, спричинені відсутністю мікросхем.
В останній серії заходів виробники автомобілів почали призупиняти замовлення на певні моделі у своєму портфоліо, тому що вони більше не можуть задовольняти попит. Це не обов’язково через те, що попит знаходиться на рекордному рівні. Причиною таких заходів є те, що виробництво суттєво сповільнилося через обмежені запаси мікросхем.
Нещодавно Ford припинив приймати замовлення на Mustang в Австралії, а кілька днів тому Toyota пішла його стопами з Land Cruiser. Японський автовиробник каже, що у нього немає іншого вибору, окрім як призупинити прийом замовлень на позашляховик, оскільки в іншому випадку йому знадобиться до чотирьох років, щоб відправити всі транспортні засоби. Nissan і Honda оголосили про подібні заходи для певних моделей.
Чи є шанс побачити покращення запасів мікросхем до кінця року? Є, але наразі консенсус полягає в тому, що дефіцит не припиниться раніше 2023 або, що ще гірше, 2024. Виробники мікросхем також стверджують, що вони також повністю розпродані до кінця року, і деякі очікують сильного високий попит серед автовиробників триватиме принаймні до середини 2023 року.
Раніше деяки постачальники оголосили, що дефіцит мікросхем зменшується.