Компанія Bentley завершила розробку колекційного купе Batur.
Тираж моделі складе всього 18 екземплярів, і останній буде готовий до кінця 2024 року. В ательє Mulliner для Batur виготовили 800 нових компонентів, від фар до роздрукованих із золота перемикачів у салоні. Двигун — W12 6.0 з двома турбокомпресорами. Це найпотужніша версія двигуна Continental GT з віддачею 750 кінських сил.
Компанія Bentley завершила ресурсні випробування гран-турера Batur. Вони зайняли 58 тижнів і тепер ніщо не заважає британцям розпочати складання 18 клієнтських машин. Будівля кожної триватиме чотири місяці, тому останній екземпляр буде завершено до кінця 2024 року.
Загалом тестові «Батури» проїхали понад 30 тисяч кілометрів різними дорогами і зазнали теплового навантаження, еквівалентного п’яти рокам в арізонській пустелі при +50 градусах за Цельсієм.
Обидва прототипи, що отримали імена Car Zero та Car Zero-Zerо, були виготовлені за стандартами якості, що застосовуються до товарних екземплярів. Для Batur знадобилося спроектувати 800 унікальних компонентів, у тому числі «крутилки» дефлекторів із переробленого золота.
Розробка одного двигуна W12 велася 100 тижнів. Агрегату замінили впуск, модернізували турбокомпресори та систему охолодження, а також змінили калібрування, що дозволило підняти віддачу до 750 кінських сил.
Під кузовом купе ховається просунуте шасі в історії Bentley. Тут використовується адаптивна трикамерна пневмопідвіска, електромеханічні стабілізатори, диференціал підвищеного тертя з електронним керуванням, задні колеса, що підрулюють, і система векторизації тяги.
