Кросовери BMW X5 і X6 отримали модернізований дизель.
У Європі відкрито прийом замовлень на X5 xDrive40d та X6 xDrive40d з доопрацьованим 3,0-літровим двигуном. Апгрейд суттєвий: змінилися поршні, форсунки системи упорскування палива, доданий 48-вольтовий стартер-генератор. Пікова віддача збільшилася: потужність зросла на 12 кінських сил (352 кінських сил), крутний момент – на 20 Нм (до 720 Нм). Початки поставок чекають на серпень.
Оновлені кросовери BMW X5 та X6 дебютували у лютому, але спочатку в гамі була єдина дизельна версія xDrive30d (298 сил, 670 Нм). Тепер за схожим рецептом оновлено «старший» 3,0-літровий двигун B57 на «важкому» паливі: алюмінієві поршні замінені на сталеві, доопрацьовано масловідділювач, додалися нові форсунки з електромагнітним клапаном і тиском 2500 бар.
BMW стверджує, що оновлені X5 і X6 в модифікації xDrive40d розмінюють сто кілометрів на годину з місця за 5,5 секунд, а витрата палива в змішаному циклі WLTP становить 7,3-8,4 літра на 100 кілометрів. Також всім кросоверам буде покладено іншу прошивку операційної системи BMW iDrive: версію 8 змінить покращений софт під назвою 8.5.
BMW стверджує, що оновлені X5 і X6 в модифікації xDrive40d розмінюють сто кілометрів на годину з місця за 5,5 секунд, а витрата палива в змішаному циклі WLTP становить 7,3-8,4 літра на 100 кілометрів. Також всім кросоверам буде покладено іншу прошивку операційної системи BMW iDrive: версію 8 змінить покращений софт під назвою 8.5.
Згодом форсований турбодизель B57 почнуть ставити на інші моделі BMW, наприклад, на нову п’ятірку в кузові G60. Двигуни баварської фірми впевнені, що епоха дизельних двигунів не закінчена, і до кінця 2030-х років мотори такого типу продовжать випускати.
Раніше theROAD. писали, що представлено нову BMW 5 серії.