Кожен елемент виробництва автомобіля повинен бути максимально екологічним.
Минулого року головний дизайнер Mini Олівер Хейлмер оголосив, що бренду більше не потрібна шкіра. Уся галузь шалено працює над скороченням викидів вуглекислого газу, а це означає використання будь-якої найменшої можливості, щоб зробити продукти більш екологічними.
Це схоже на те, як Koenigsegg можна зробити легшим, зменшивши вагу автомобіля на грами та міліграми. Звичайно, корпус з вуглецевого волокна має велике значення, але титанові гвинти також мають вплив. Та сама історія зі стійкими матеріалами. Звичайно, електрична трансмісія може бути чистішою, ніж двигун внутрішнього згоряння, але оснащення ваших транспортних засобів екологічними матеріалами може бути таким же важливим у боротьбі з руйнуванням навколишнього середовища.
Таким чином, BMW Group оголосила, що з 2023 року вперше запропонує «повністю веганські інтер’єри» для моделей BMW і Mini, тим самим зменшуючи викиди CO2 протягом усього життєвого циклу автомобіля, оскільки автовиробник бореться за кліматичну нейтральність до 2050 року щонайпізніше.
У BMW Group кажуть, що це стане можливим «насамперед завдяки розробці інноваційних матеріалів зі шкіряними властивостями». Ці матеріали підійдуть для оббивки керма, яка, як зазначає BMW, має бути приємною на дотик, виглядати як преміум-клас та витримувати роки використання.
За словами німецького виробника, єдиною помітною відмінністю в цих нових кермах буде новий ефект зернистості на ободі.
І не думайте, що застосування так званих веганських матеріалів мало що змінить – новий матеріал керма знижує викиди CO2 вздовж ланцюжка створення вартості приблизно на 85% порівняно зі шкірою. Це тому, що наразі «більшість викидів, близько 80%, були у формі метану від вирощування великої рогатої худоби», а решта 20% утворювалися в результаті обробки коров’ячої шкіри, яка, як зазначає BMW, є важкою як для енергоресурсів і використання води.
Звичайно, не тільки кермо стає чистішим. Використовуючи лише один матеріал для килимків для різних автомобілів, а не складні для переробки суміші матеріалів, BMW Group повідомляє про економію 23 000 метричних тонн (понад 50,7 мільйонів фунтів) CO2 і 1600 метричних тонн (близько 3,5 мільйонів фунтів) відходів щороку, тому що ці перероблені килимки та відходи повторно використовуються у виробництві нових предметів.
BMW не зупиняється на досягнутому та співпрацює з різними стартапами для розробки нових біоматеріалів. Порівняно з синтетичною шкірою, яку раніше використовувала група, викиди зараз приблизно на 45% нижчі. Серед цих нових матеріалів Mirum, копія шкіри на 100% біологічній основі, яка не містить нафти, і Deserttex, який виготовляється з подрібнених волокон кактуса з поліуретановою матрицею на біологічній основі.
Прагнення BMW до більш екологічних матеріалів вже помітно в оновленнях моделей 2023 року; BMW X5 і X6 більше не доступні зі шкірою Vernasca і постачаються з веганською оббивкою Sensafin у стандартній комплектації.
Сподіваємося, що BMW не перебільшує свої вимоги щодо якості. Власники Tesla з веганською оббивкою бачили проблеми з утворенням бульбашок на сидіннях і погіршення якості поверхонь рульового колеса. У будь-якому випадку, один підрозділ BMW Group не буде таким екологічним: Rolls-Royce. Тому що його клієнти ніколи не просили нічого, крім найкращої шкіри.