Австрійська гоночна команда перетворила BMW i8 на чотиримоторний спортпрототип.
Купе оснастили двигунами від супербайка BMW HP4 — кожен має об’єм 999 кубічних сантиметрів і видає близько 215 кінських сил. Крім того, машина отримала композитні гальма, регульовану підвіску, гоночну АБС та кокпіт у стилі спортпрототипів класу LMP1.
Австрійська команда Team Edlinger, яка виступає у європейських хілклаймах на BMW 320 IRL із двигуном V8 від боліду Indycar, представила свій новий проект. Це BMW i8, точніше, він колись був. Автомобіль пройшов настільки глибоку модернізацію, що від вихідника мало що залишилося. Наприклад, пасажирський відсік виготовлений з авіаційних матеріалів і доповнений зонами деформації з CFRP-пластика зі стільниковим алюмінієвим серцем. Більшість деталей виготовлено на 3D-принтері, для чого знадобилося переробити 300 кілограмів філаменту, або близько 400 квадратних метрів вуглеволоконної тканини.
Купе отримало новий аеродинамічний обвіс, регульовані амортизатори Sachs з технологією through-rod (забезпечує постійний дорожній просвіт і, отже, аеродинаміку незалежно від змін температури), а також композитні гальма і АБС, що налаштовується від Continental. Випускна магістраль тут цілком виготовлена з титану, а замість гібридної силової установки на основі «турботрійки» 1.5 стоїть складна система з чотирьох літрових двигунів від супербайка BMW HP4, кожен з яких наводить окреме колесо.
Мотори синхронізовані між собою та в сумі дають близько 880 кінських сил. При цьому їх можна попарно відключати, перетворюючи машину на задньо-або передньопривідну. Електроніка суперкара зібрана на 12 програмованих блоках керування. Обмін даними відбувається за вісьмома системними шинами, а в бортовій системі реєструються понад тисячу параметрів, які можна проаналізувати на комп’ютері. У планах Team Edlinger – участь на машині у гірських перегонах, заїзди в рамках Time Attack Masters та поїздка на Фестиваль швидкості у Гудвуді .