Німецьке ательє збудувало 928-сильну BMW M5.
Седан Manhart MH5 900 отримав модернізований двигун V8 4.4 з двома турбокомпресорами, випускну магістраль із нержавіючої сталі та регульовану підвіску від KW Suspensions. До того ж йому дістався вуглепластиковий аеродинамічний обвіс і ковані колеса діаметром 21 дюйм. Тираж суперседана становитиме лише п’ять екземлярів.
Німецьке ательє Manhart знову допрацювало BMW M5 у кузові F90. Цього разу під ніж пустили рестайлінгову M5 Competition і результат не може не вражати. Седан MH5 900 похвастає віддачею 928 кінських сил і 1240 Нм моменту, що крутить. Як це вплинуло на розгінну динаміку, не повідомляється. Як нагадування: у звичайній M5 Competition 625 “конячок” і 750 Нм моменту, чотиридверка прискорюється до першої “сотні” за 3,4 секунди, а у версії CS (635 к.с.) – за три рівно.
Під капотом Manhart MH5 900 стоїть «бітурбовосьмерка» S63 об’ємом 4,4 літра з перепрограмованим блоком управління та новими компонентами на кшталт поршнів Carillo, Н-подібних шатунів та вуглепластикового впуску. Випуск з клапаном, що перемикається, цілком виконаний з нержавійки і включає в тому числі гоночні даунпайпи і чотири 100-міліметрових наконечника. Заодно седану дісталися койловери Manhart Variant 4 (можна замінити на пружини, що регулюються), аеродинамічний обважування з вуглеволокна, капот в стилі M5 CS і 21-дюймові ковані диски Manhart Concave One.
Доопрацювання не знадобилося тільки штатній вуглець-керамічній гальмівній системі, хоча супорти пофарбували в колір кузова і додали напис Manhart. Салон MH5 900 хизується численними стильними штрихами. Так, декоративні накладки виготовлені з вуглепластику, стеля оббита алькантарою. На додаток до цього встановлені сидіння з композитними каркасами, металевий майданчик під ліву ногу водія та додатковий інформаційний дисплей. Тираж MH5 900 – п’ять екземплярів.