Керівник BMW Олівер Зіпс вважає, що світ ще не готовий до переходу на повністю електричні автомобілі.
BMW не поспішає позбуватися своїх двигунів внутрішнього згоряння. Наступне покоління автомобілів Neue Klasse від BMW включатиме моделі з двигуном ICE, EV та водневі моделі.
Керівник BMW Олівер Зіпс підтвердив свою позицію на Дні інновацій у Баварії. Згідно з BMW Blog, Зіпсе кілька разів говорив раніше, що він мав можливість перевести BMW у напрямок лише для електромобілів, але відмовляється це робити.
Зіпс застосує підхід лише для електромобілів до Rolls-Royce та Mini, обидва з яких перейдуть на електромобілі на початку наступного десятиліття.
Ми вважаємо, що неправильно вилучати двигун внутрішнього згоряння з Європи. Галузь виглядатиме інакше з точки зору масштабу та структури, ніж сьогодні, якщо вона перейде лише до однієї технології.
Олівер Зіпсе, керівник BMW
Він також наводить хороший аргумент на користь водню. Це може бути просто реклама майбутнього BMW iX5 Hydrogen, який базується на існуючому X5, але він наводить хороші аргументи для автомобілів на паливних елементах. За словами Зіпсе, побудувати необхідну водневу інфраструктуру буде набагато швидше, ніж інфраструктуру, необхідну для BEV.
Зіпс пояснив, що перетворення наявної АЗС на водневу заправну станцію займе приблизно два дні. Це має сенс, якщо подумати про це. Водневі та традиційні АЗС мають багато спільного, зокрема зберігання палива. Водень потребує більш безпечного зберігання, але буде простіше переобладнати існуючу інфраструктуру, а не починати з нуля, як це стосується більшості зарядних станцій для електромобілів.
На початку цього року було виявлено патент BMW на зберігання водню, який надзвичайно вражає. Співпраця BMW і Toyota у створенні водневих автомобілів є одним з найкращих проєктів за всю історію співпраці. Обидві компанії вважають, що у ICE ще є майбутнє. Тим не менш, BMW наполегливо працює над розробкою технології акумуляторів і нещодавно представила свій літій-іонний елемент шостого покоління. Цей елемент коштуватиме на 50% дешевше та збільшить запас ходу електромобіля на 30%.
iX5 Hydrogen є першим продуктом, створеним завдяки цій співпраці, але його буде створено в мінімальній кількості. Ймовірно, BMW хоче підтвердити, що він працюватиме, перш ніж почати масове виробництво у великих масштабах у 2025 році.
Раніше BMW рекламував технологічний стрибок із круглими акумуляторними елементами в стилі Tesla.