Провідний виробник напівпровідників вкладає мільярди у виробництво для боротьби з поточною проблемою.
Технологічна фірма Bosch каже, що інвестує більше 3 мільярдів євро, щоб зробити більше напівпровідників, намагаючись боротися з поточним дефіцитом чіпів.
Фінансування, а також збільшення виробництва деталей у рідній для фірми Німеччині, також буде спрямовано на нові випробувальні центри та дослідження до 2026 року.
Мікроелектроніка – це майбутнє і є життєво важливим для успіху всіх областей бізнесу. У нас є головний ключ до мобільності завтрашнього дня
Стефан Хартунг, голова Bosch
Інвестиції будуть зроблені у відповідь на Європейський закон про мікросхеми, при цьому ЄС і уряд Німеччини нададуть частину грошей для підтримки мікроелектронної промисловості континенту з надією подвоїти свою частку виробництва мікросхем з 10 до 20 відсотків до 2030 року.
Ця новина послідувала за тим, як у листопаді минулого року постачальник оголосив, що витратить додаткові 400 мільйонів євро на розширення своїх існуючих виробничих потужностей, щоб подолати дефіцит і запобігти його повторенню в майбутньому.
Нещодавно відкривши нову фабрику з виробництва напівпровідників вартістю 1 мільярд євро (1,57 мільярда австралійських доларів) у Дрездені, Німеччина, Bosch планує витратити більшу частину своїх інвестицій на новий завод з метою збільшення виробництва в 2022 році.
Приблизно 50 мільйонів євро буде витрачено на виробничий завод у Ройтлінгені, при цьому до 150 мільйонів євро буде інвестовано з 2021 по 2023 рік у додаткові приміщення на всіх заводах.
Окрім інвестицій у свої заводи в Німеччині, Bosch також планує побудувати центр випробувань напівпровідників на своєму заводі в Пенангу в Малайзії, хоча очікується, що він почне працювати не раніше 2023 року.
Протягом останніх 18 місяців світова автомобільна промисловість зіткнулася з виробничою кризою через дефіцит напівпровідникових чіпів, які необхідні майже в кожному електронному пристрої на планеті. Це сіє хаос у ланцюгах постачання транспортних засобів.
Для нових автомобілів можуть знадобитися тисячі цих чіпів, але коли через спалахи COVID-19 закрили автомобільні заводи в 2020 році, автовиробники скасували замовлення на напівпровідникові чіпи, сподіваючись, що вони не знадобляться.