BYD та Mercedes-Benz показали преміальну версію кросовера Tang.
Модель продаватимуть під ім’ям Denza N8, але в технічному плані вона, швидше за все, не відрізнятиметься від вихідника. Це означає, що позашляховика запропонують у повністю електричній версії або з гібридною силовою установкою типу PHEV. Ринковий дебют Denza N8 має відбутися до кінця року.
Нова модель китайської Denza не змусила довго чекати. Компанія опублікувала кілька фотографій кросовера N8, який, як і Denza X, є близьким родичем BYD Tang. Від вихідника “вісімка” відрізняється нальотом преміальності, адже брендом все ще частково володіє Mercedes-Benz Group, проте в технічному плані не пропонує нічого революційного. Позашляховик буде доступний з салоном на 5-7 місць і двома силовими установками на вибір – повністю електричною або гібридною PHEV.
Базовий BYD Tang EV йде з одним електромотором потужністю 245 кінських сил і літій-залізо-фосфатною батареєю серії Blade ємністю 95 кіловат-годин. Повнопривідний варіант розвиває 517 сил, та й акумулятор у нього більше – 108,8 кіловат-години. У гібрида Tang DM-i під капотом працює працююча за циклом Міллера «турбочетвірка» 1.5 (139 л.с., 231 Нм) сімейства Xiaoyun (Сяоюнь), яка більшу частину часу працює як генератор. Віддача тягового електромотора – 217 сил та 325 Нм.