Cadillac оголосив про ажіотажний попит на новий флагман: інтерес до великого електромобіля Celestiq виявився вищим за очікування General Motors (GM).
Головний інженер проекту визнав: лише за два місяці попередньо замовлень «набагато більше, ніж ми зможемо зібрати за перший рік або навіть 18 місяців». Нова «батарейна» п’ятидверка майже вчетверо дорожча за рамний позашляховик Escalade, проте покупців цей факт не бентежить. Щорічний тираж не перевищить позначки 730 штук.
Головний інженер проекту Celestiq Тоні Рома дав зрозуміти, що щодня збиратимуть не більше двох електромобілів, а одночасно у виробництві зможуть бути не більше шести екземплярів ліфтбека. Першого року американці випустять не більше 400 Cadillac Celestiq, а клієнти почнуть отримувати свої машини в грудні 2023 року.
Cadillac Celestiq дебютував у середині жовтня. Виробник обіцяє, що двох ідентичних електрокарів не буде, оскільки можливості персоналізації практично безмежні.
За технікою ліфтбек схожий з кросоверами Cadillac; основою є модульна платформа GM Ultium. Силова установка з двома електродвигунами розвиває 608 кінських сил та 868 Нм крутного моменту; розміняти 60 миль на годину (97 кілометрів на годину) з місця Celestiq зможе за 3,8 секунди. Розрахункова автономність – 300 миль (близько 480 кілометрів).
Успішний старт продажу Cadillac Celestiq підтверджує, що клієнти готові переплачувати за ексклюзивність. Це означає, що маркетологи General Motors мають вирішити непросте завдання, розробляючи електричний Escalade , адже настільки ж нечисленним позашляховиком навряд чи буде.
Раніше theROAD. писали, що Cadillac розпочав тестування Celestiq вартістю 300 000 доларів.