Xiaomi набрала понад 100 тисяч замовлень на електрокар SU7.
Китайський техногігант цього року зможе поставити від 50 до 60 тисяч машин, а нових клієнтів попереджають, що їм доведеться чекати щонайменше вісім місяців, пише Car News China з посиланням на аналітиків. Незважаючи на ажіотажний попит, спочатку Xiaomi втрачатиме гроші на своєму першому автомобілі, вартість якого стартує з 215 900 юанів.
Єдиних даних щодо темпу виробництва немає: китайські ЗМІ повідомляють про 4-5 тисяч SU7, які випустять у квітні, і про збільшення темпу до 6 тисяч машин на місяць до кінця року. За іншою інформацією, щодня випускається по 300 автомобілів — тобто близько 9 тисяч на місяць. Як би там не було, швидко виконати замовлення Xiaomi не вийде.
Компанія вже звернулася до постачальників із проханням збільшити виробничі потужності, щоб наростити обсяги випуску до 10 тисяч одиниць на місяць. Електроседан Xiaomi виготовляє не сама: його збирають за контрактом на заводі держкомпанії BAIC у Пекіні. Його потужність «на папері» досягає 150 тисяч машин на рік, а нові цехи, які почнуть будувати 2025 року, дадуть ще стільки ж.
Глава Xiaomi Лей Цзюнь визнав, що компанія вже втрачає гроші на початковому виконанні SU7 із 299-сильним мотором, заднім приводом та запасом ходу 700 кілометрів. А за прогнозами експертів, електрокар перестане бути збитковим лише за два роки.
Тим часом китайці розбили вже кілька екземплярів SU7. У ДТП потрапили щонайменше три електрокари для тест-драйву: водій одного не впорався з керуванням на повороті, другий зіткнувся з BMW, а третій пошкодив колесо.