Недорогий бренд Renault Dacia продовжить продавати двигуни внутрішнього згоряння після 2030 року, хоча бренд Renault планує до того часу стати повністю електричним.
Renault Group Dacia продаватиме двигуни внутрішнього згоряння до тих пір, поки зможе, заявив генеральний директор Дені Ле Вот.
У той час як бренд Renault планує перейти на повністю електричний транспорт до 2030 року, Dacia збереже можливість зробити великий стрибок лише до 2035 року, коли європейські правила вимагатимуть, щоб усі продані автомобілі мали нульові викиди CO2, фактично забороняючи продаж двигунів на викопному паливі.
«Renault намагатиметься стати чемпіоном із електричних двигунів; це ризиково», — сказав Ле Вот під час презентації цього тижня в Ле Бурже поблизу Парижа. «Саме тому існує Dacia. Залежно від того, наскільки швидко ринок переходить на електричні двигуни, і від апетиту клієнтів, Dacia тут. Вони можуть співіснувати», – сказав він.
Dacia має лише одну повністю електричну модель, виготовлену в Китаї мікролітражку Spring, на яку припадає 12 відсотків замовлень. Керівники сказали, що бренд буде електрифікуватися, коли технологія стане доступнішою, щоб не відштовхувати цінову базу Dacia.
Незважаючи на те, що Dacia продовжує робити ставку на невеликі двигуни, що працюють на бензині та зрідженому нафтовому газі, які становлять третину її продажів, Dacia планує запропонувати свою першу гібридну модель як опцію для компактного кросовера Jogger лише у 2023 році. Jogger буде використовуйте гібридну систему Renault E-Tech, яка вперше була представлена в 2020 році.
Моделі Dacia також продаються за межами Європи в розвинених країнах і в країнах, що розвиваються, багато з яких ще не встановили цілі щодо електромобілів під брендом Renault.
Renault, яка десять років тому була піонером у виробництві електромобілів разом із партнером по альянсу Nissan, нещодавно поступилася в продажах у Європі такими новачками, як Tesla, і рядом моделей від VW Group.
Раніше повідомлялось, що Renault Group представить 6 світових прем’єр.